چاپیروس

زمینه فعالیت

ERP صنعت چاپ

سال تاسیس

1397

وبسایت

وضعیت

EXIT

چاپیروس

تولید راهکارهای یکپارچه در صنعت چاپ کشور

معرفی چاپیروس

«چاپیروس» به‌عنوان اولین استارتاپ صنعت چاپ کشور، در حوزه تولید راهکارهای یکپارچه در این صنعت فعال است و در حال حاضر طیف گسترده‌ای از چاپخانه‌های افست، لیبل، دیجیتال، کانون‌ها و دفاتر تبلیغاتی و همچنین مجموعه‌های خدماتی این صنعت از راهکارهای این استارتاپ استفاده می‌کنند.

«چاپیروس» پس از درک فقدان یک نرم‌افزار جامع و به‌روز که قادر باشد با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های حوزه آی‌تی، نیازهای کسب‌وکارهای صنعت چاپ کشور را برطرف کند، درصدد آن برآمد که با ارائه ERP اختصاصی صنعت چاپ، این مشکل را رفع کند. دستیابی به فرصت‌های جدید کسب درآمد، افزایش بهره‌وری و کسب مزیت رقابتی از جمله دستاوردهای «چاپیروس» برای فعالان صنعت چاپ است.

خدمات مهم «چاپیروس» به فعالان صنعت چاپ عبارتند از:

  • طراحی وب‌سایت حرفه‌ای: یک وب‌سایت حرفه‌ای به کسب‌وکارهای حوزه چاپ در جذب مشتری کمک می‌کند.
  • مدیریت گردش کار چاپ: مدیریت گردش کار، راهکاری است برای «خودکارسازی فرآیندهای چاپ» که بر اساس آن تعیین می‌شود که هر شخص، در هر زمان، در چه بخش و به چه فعالیتی مشغول شود.
  • ابزار طراحی آنلاین (به‌زودی): مشتریان کشب‌وکارهای حوزه چاپ با استفاده از این ابزار قادر خواهند بود از میان الگوهای آماده‌‌ای که از قبل توسط کاربر طراحی شده، طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و طبق سلیقه خود آن را ویرایش کنند.