ورکشاپ های تخصصی گرین کالج در بهمن ۹۸

در ادامه تجربه موفق برگزاری  بوت کمپ جامع UX  و استقبال متخصصین و علاقه مندان تجربه کاربری مشهد از دوره طراحی تجربه و رابط کاربری، ورکشاپ های تخصصی بهمن ۹۸ گرین کالج برگزار خواهد شد.

در حال حاضر، User Experience Design از اهمیت فوق العاده ای در دنیای تجارت برخوردار است. مدیران سازمانها، طراحان نرم افزار، طراحان گرافیک و صاحبان شرکتهای استارتاپی همگی به نقش کلیدی آن در موفقیت محصولات interactive پی برده اند.

برای شاخص شدن در بازار کاری و رقابتی باید متمایز بود. اکنون دپارتمانهای بازاریابی بیش از پیش پی برده اند که چگونه برندینگ، تعداد hit ها، نرخ بازگشت و رضایتمندی مشتریان تحت تاثیر ارزیابی تجربه کاربری یک محصول (UX Evaluation) است.

کسب و کارها به خوبی می دانند وجود یا عدم وجود یک Interaction Design حرفه ای چطور می تواند یک شرکت را از عرصه ی رقابت خارج کند یا منجر به موفقیت بزرگ یک شرکت شود.

در حال حاضر تاثیر فوق العاده گیمیفیکیشن در رسیدن به اهداف کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست و سازمانها بخوبی میدانند به کمک گیمیفیکشن میتوانند پله به پله مسیر لذت بخش موفقیت خود را طراحی کنند و به وسیله مدیریت صحیح محصول آمادگی کافی برای راهبری محصول در مسیر رشد و تعالی را به دست آورند.

گرین کالج با یک برنامه آموزشی جامع، نقشه راه شما را در جهت دستیابی به اهدافتان در دنیای رقابتی بازار کار برنامه ریزی کرده است.

 

 

این دوره برای چه کسانی مفید است؟


  • علاقه مندان به طراحی تجربه کاربری
  • مدیران سازمان‌ها
  • شاغلین حوزه UI / UX / برندینگ
  • فعالان اکوسیستم استارتاپی
  • دانشجویان و دانش آموختگان جویای کار
  • شاغلینی که به دنبال کسب رضایت بیشتر به تغییر شغل فکر می‌کنند

اهداف دوره:


از شرکت‌کنندگان پس از حضور در این کارگاه انتظار می‌رود:

  • در کارآفرینی تفکر طراحی را مد نظر قرار دهند
  • به اهمیت رضایت مشتری از محصولات و خدمات آگاه باشند
  • زمینه‌های لازم برای ارتقا سطح کیفیت را فراهم کنند
  •  به معرفی و گسترش شبکه متخصصین تجربه کاربری بپردازند

معرفی مدرسین و سرفصل های دوره ها:


عنوان کارگاه: رابط کاربری UI

مدرس: علی بابایی

طراح تجربه کاربری در شرکت رهنما و مدرس رهنماکالج

تاریخ ورکشاپ:  ۱۵ بهمن

رزومه و سوابق مدرس:

  • مربی طراحی کالج رهنما
  • طراح UX مشاور محصولات شرکت رهنما
  • طراح UI / UX آلونک ، رهنما، امیدان رهجو، MCI ، Roomvu ، Jibtab
  • طراح محصول شرکت تانو
  • طراح ارشد UI / UX توسعه دهندگان فناوری iRIS
  • طراح UI / UX سیستم Raadcom
  • طراح UI / UX استودیو GreenArt
  • طراح UI ، توسعه دهنده Frontend آژانس صحیفه
  • طراح گرافیک ، Flash Animator ، طراحUI ، تصویرگر شرکت تراشه پرداز
  • طراح گرافیک شرکت Tarashe Pardaz

سرفصل های ورکشاپ:

  • چیستی رابط کاربری 
  • زیر چتر تجربه کاربر
  • شناخت طراحی تعامل
  • آشنایی با کاربردپذیری
  • شناخت فرایند طراحی محصول
  • فرایند طراحی رابط کاربری 
  • طراحی مفهومی 
  • وایرفریمینگ
  • اصول طراحی بصری
  • میکرواینتراکشن ها
  • پروتوتایپینگ
  • توصیه های طراحی اپ و وب
  • ارزیابی رابط کاربری
  • ارتباطات و همکاری
  •  ترندهای آینده

 

—————————————————————————————————————————————————————————————–

عنوان کارگاه: مدیریت محصول

مدرس: داوود تراب زاده

مدیر محصول سابق دیجی کالا

تاریخ ورکشاپ:  ۱۷ بهمن

رزومه و سوابق مدرس:

  • مدیر محصول شرکت دیجی کالا
  • مدیر محصول شرکت علی بابا
  • مشاور طراحی خدمات شرکت صبا ایده
  • UX دیزاینر در شرکت فیدیلیو
  • Country manager Interaction design  

سرفصل های ورکشاپ:

  • مدیریت محصول چیست و چرا لازم است
  • رویکردهای متفاوت به مدیریت محصول
  • جایگاه مدیر محصول در شرکت کجاست
  • مدیر محصول در شرکت‌ها موفق به چه شکل است
  • چگونه از داده در مدیریت محصول استفاده کنیم
  • مدیریت محصول موفق و نا موفق چگونه است
  • رهبری تیم و ارتباط با تیم فنی و طراحی

—————————————————————————————————————————————————————————————–

عنوان کارگاه: گیمیفیکیشن

مدرس: علیرضا رنجبر شورابی

مدیرعامل استدیو بازی سازی هنر نور و حرکت

تاریخ ورکشاپ:  ۲۳، ۲۴، ۲۵ بهمن

رزومه و سوابق مدرس:

علیرضا رنجبر شورابی CEO/هم بنیان گذار و طراح بازی در شرکت Art of Light and Motion Interactive Softwares می باشد. او همچنین از بنیانگذاران انجمن بازی سازی ایرانیان، که جمعی از مشتاقان بازی سازی را گرد هم آورده، می باشد. او در رتبه بندی “Global Gamification Gurus Power 100″ در انگلستان برای چندین ماه متوالی در سال ۲۰۱۷ رتبه دوم را کسب کرده است. به عنوان طراح، منتور، معلم و سخنران در حوزه بازی سازی علیرضا به کسب و کارهای آنلاین و آفلاین کمک های فراوانی کرده تا به اهدافشان برسند. او راه کارهای تعاملی و کمپین های بازی سازی را در زمینه های متفاوتی همچون  Fintech, E-learning, E-health, Open Innovation and offline Advertising برای برخی از مشهورترین کمپانی ها و استارتاپ ها در ایران راه اندازی کرده است.وی  چندین سال است که در زمینه بازی‌سازی و ساخت انیمیشن فعال است. او به همراه چند نفر دیگر از همکاران خود در سال ۸۵ استودیو انیمیشن هنر نور و حرکت را تاسیس کردند که در زمینه تولید انیمیشن‌های سه بعدی فعالیت دارد. با رشد تکنولوژی و گسترس انواع کسب‌وکار اینترنتی، این مشاور در زمینه بازی‌سازی، گیمیفیکیشن و اینگیجمنت فعالیت کاری خود را ادامه داد.

برخی از مهم‌ ترین سوابق کاری او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • هم‌بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت نرم‌افزارهای تعاملی هنر نور و حرکت
  • طراح گیمیفیکیشن بانک آینده
  • طراح اینگیجمنت (مشارکت و تعامل کاربران) در مجموعه یوایکس شیراز (UXSHIRAZ)
  • طراح اینگیجمنت در مجموعه پولیتو
  • طراح اینگیجمنت در شرکت وصل
  • طراح گیمیفیکیشن و اینگیجمنت در مجموعه پیک برتر
  • هم‌بنیانگذار انجمن گیمیفیکیشن ایران 

سرفصل های ورکشاپ: 

  • کاربردهای گیمیفیکیشن و تاثیرات واقعی آن
  • نحوه تشخیص و استدلال نیاز برای استفاده از گیمیفیکیشن در یک سرویس و محصول
  • طبقه بندی رویکردهای طراحی گیمیفیکیشن
  • طراحی و فاز بندی پروژه طراحی
  • نحوه عملکرد در هر یک از فازها و شناخت ابزارهای مورد نیاز
  • انتخاب و محاسبات مرتبط با جوایز
  • نظارت و اصلاحات لازم در پروژه
  • چالش‌های طراحی و پیاده‌سازی گیمیفیکیشن در ایران

—————————————————————————————————————————————————————————————–

عنوان کارگاه: ارزیابی تجربه کاربری

مدرس: شیرین شمس

تحلیلگر ارشد تجربه کاربری شرکت پرداخت الکترونیک سداد

تاریخ ورکشاپ:  ۲۹ بهمن

رزومه و سوابق مدرس:

  • فارغ التحصیل رشته تعامل انسان و رایانه (MSc Human-computer Interaction Design) از دانشگاه City لندن
  • همکاری با شرکت Fit Londoners به عنوان مشاور ارشد User Researcher
  • همکاری با شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان UX Analyst
  • مشاور User Experience در سازمان Uk Cancer Research
  • مشاور Accessibility Auditing در فروشگاه زنجیره ای Tesco
  • متخصص در زمینه ی Effective Persuasive Technologies in Learning Systems

سرفصل های ورکشاپ:

  • مقدمه و مفاهیم پایه
  • تست کاربردپذیری (Usability Testing)
  • تست های متخصص (Expert Review Methods)
  • A/B Testing

 

 

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://ok2.com/workshop